Оберіть варіант та виконайте тестові
завдання
Варіант І
Початковий
рівень 0,5 бала
1. Війська якої країни окупували територію
Карпатської України в березні 1939 р.?
А) Польщі
Б) Угорщини
В) Німеччини
Г) Радянського Союзу
2. Затвердження нової Конституції УРСР відбулося у…
А) 1934 р.;
Б) 1935 р.;
В) 1937 р.;
Г) 1938 р.
3. Кого з відомих політичних діячів було
засуджено за участь у діяльності Спілки визволення України?
А) Д.Багалія;
Б) М. Грушевського;
В) С. Єфремов;
Г) М.
Яворського.
4. Осадництво – це …
А) політико – ідеологічний контроль
за українськими партіями, здійснюваний чехословацькими партіями в 1920 –
1930-х рр.;
Б)
адміністративна уніфікація українських земель, здійснювана урядом Румунії в
1920 – першій половині 1930-х рр.;
В) процес
згортання української освіти, здійснений урядом Угорщини наприкінці 1930-х рр.;
Г)
політика планомірного заселення українських земель військовими та цивільними
колоністами, здійснена урядом Польщі в 1920-х рр.
5. Хто очолював хлібозаготівельну
комісію в Україні 1932 року?
А) Л. Каганович;
Б) В. Молотов;
В) С. Косіор;
Г) Х. Раковський.
6. Який шкільний предмет у 1934 р.
потрапив під суворий контроль партійних органів?
А) література
Б) математика
В) історія СРСР
Г) фізика
Середній
рівень 1 бал
7. Розташуйте події в хронологічній послідовності.
А) Ліквідація Української автокефальної
православної церкви;
Б) арешт українських кобзарів і лірників і
розправа над ними;
В) «Шахтинська справа»;
Г) прийнятий закон про охорону
соціалістичної власності, який сучасники
назвали «законом про п’ять колосків».
8. Які з тверджень характеризують суспільно – політичне та релігійне життя
радянської України в 1930-х рр.? (три
варіанти відповіді)
1) антирелігійна пропаганда та
переслідування церковнослужителів;
2) самостійність компартійних і радянських
органів влади УРСР у розв’язанні
проблем економічного та політичного
життя;
3) кадрова стабільність, відсутність
помітних змін у керівництві всіх рівнів;
4) заборона на суміщення партійних та радянських
посад;
5) цілковитий контроль з боку компартійних
і радянських органів за всіма
сферами життя;
6) чищення «старої ленінської гвардії»,
вищих військових кадрів і всіх
інакодумців.
9. Які терміни характеризують соціально – економічний та культурний
розвиток радянської України у 1929 – 1938 рр. (Три варіанти відповіді)
1) Директивне
планування;
2) ревкоми;
3) госпрозрахункові трести;
4) «розстріляне
Відродження»;
5) стаханівці;
6) непмани.
Достатній
рівень 2 бала
10.
Установіть відповідність між подіями та пов’язаними з ними діячами
1)С.Єфремов; |
А) «Пацифікація» українського населення; |
2) Ю. Пілсудський;
|
Б) проголошення незалежності Карпатської
України; |
3) Д. Донцов; |
В) судовий процес над «Спілкою визволення України»; |
4) А. Волошин;
|
Г) створення Організації українських
націоналістів. |
5) Є. Коновалець |
|
11.
Установіть відповідність між датами та подіями.
1)1929 р.; |
А) створення УВО; |
2)1920 р.; |
Б) проведення політики «пацифікації»; |
3) 1927
р.; |
В) створення ОУН; |
4) 1930
р.; |
Г) створення
Українського національно – демократичного |
5) 1925 р. |
об’єднання. |
Високий рівень 2 бала
12.
Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.
1) «Осадництво»;
|
А) Заходи щодо адміністративної уніфікації
українських |
2) «пацифікація»;
|
земель, здійснювані урядом Румунії в 1920 – початку
1930 рр |
3) «новий
|
Б) репресивна акція проти українського населення
Східної |
порядок»;
|
Галичини, здійснена польською владою восени 1930 р.; |
4) «радянізація
|
В) політика насадження в західних областях України норм
і суспільно –
політичного, економічного та культурного
життя, утверджених у СРСР; |
|
Г) режим, установлений нацистами на окупованих територіях у роки Другої світової війни, спрямований на експлуатацію людських і
матеріальних ресурсів в
інтересах Німеччини;
|
|
Д) політика планомірного заселення українських земель
військовими та цивільними колоністами, здійснювана
урядом Польщі у 1920-х рр.
|
Варіант ІІ
Початковий
рівень 0,5 бала
1. Яка подія європейської історії
прискорила процес надання автономії Закарпаттю?
А) Підписання «пакту Молотова – Ріббентропа»
Б) формування осі «Берлін – Рим – Токіо»
В) аншлюс Австрії Німеччиною
Г) укладення Мюнхенської угоди
2. Голодомор на Україні тривав протягом
…
А) 1929 – 1930 рр.
Б) 1930 – 1931 рр.
В) 1931 – 1932 рр.
Г) 1932 – 1933 рр.
3. Якого року відбувся перехід до
форсованої індустріалізації?
А) 1928 р.;
Б) 1929 р.;
В) 1930 р.;
Г) 1932 р
4. Гоніння та репресії проти діячів
культури 1930-х рр. дістали назву …
А) «справа 30»;
Б) «Великий терор митців»;
В) «знищення талантів»;
Г) «розстріляне Відродження».
5. Як називався процес докорінної
перебудови аграрного сектору?
А) Модернізація;
Б) колективізація;
В) кооперація;
Г) індустріалізація.
6. Яка ідеологія домінувала в програмі
ОУН?
А) «Український
монархізм»
Б) «інтегральний націоналізм»
В) «традиційний консерватизм»
Г) «національний лібералізм»
Середній
рівень 1 бал
7. Розташуйте події в хронологічній послідовності.
А) Переїзд вищих державних та партійних установ УСРР з Харкова до Києва;
Б) схвалення нової Конституції УРСР на Х ІV
Всеукраїнському з’їзді
рад;
В) прийнятий закон про охорону соціалістичної власності, який сучасники
назвали «законом про п’ять колосків».
Г) Ліквідація Української автокефальної православної церкви;
8. Оберіть характерні ознаки тоталітарного режиму в УРСР у 1930-х роках? (три варіанти відповіді)
1) співіснування державного та приватного
секторів економіки, підтримка
підприємницької діяльності громадян;
2) політико - ідеологічний контроль держави над усіма
сферами життя;
3) існування незалежних профспілок,
неурядових громадських організацій;
4) мілітаризація та бюрократизація
економіки, використання примусової праці
5) визнання абсолютної цінності людської
особистості;
6) політичний плюралізм, активна діяльність
партій;
7) панування однопартійної системи,
зрощування партійного та державного
апаратів.
9. Що було характерним для культурного
життя України в 1930-ті рр.? (три
варіанти відповіді)
1) проведення політики «українізації»;
2)
масове знищення культових споруд;
3) початок русифікації української школи;
4) запровадження обов’язкової середньої
освіти;
5) утворення творчих літературно –
мистецьких об’єднань
та угрупувань;
6) утвердження жорсткого ідеологічного
контролю за діяльністю творчих спілок
Достатній
рівень 2 бала
10. Установіть відповідність між країною та подією суспільно – політичного життя, що відбулася на українських землях, які були в її складі у 1920 – 1930-х рр.
1)Королівство |
А) Створення Є. Коновальцем ОУН; |
Румунія; |
Б) проголошення автономії Підкарпатської Русі; |
2) Чехо – Словацька
|
В) судовий процес над членами ОУН у справі вбивства |
Республіка; |
міністра внутрішніх справ Б. Перацького; |
3) Українська
СРР;
|
Г) судовий процес над представниками української |
4) Польська |
інтелігенції в справі «Спілки визволення України»; |
Республіка. |
Д) утворення В. Залозецьким Української національної |
|
Партії (УНП). |
11. Спів
віднесіть дати з подіями.
1) Жовтень 1920 р.; |
А) Здобуття незалежності Карпатської України; |
2) липень 1924 р.; |
Б) виникнення Української військової організації; |
3) лютий 1929 р.; |
В) запровадження двомовних шкіл; |
4) березень 1939
р. |
Г) створення Організації українських націоналістів; |
|
Д) убивство в Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця. |
Високий 2 бала
12. Встановіть
відповідність між назвами політичних таборів Підкарпатської Русі в міжвоєнний
період і твердженнями, що їх стосуються.
1) Українофіли; |
А) Мали за мету приєднання Закарпаття до Угорщини; |
2) русофіли; |
Б) колишні москвофіли, мали підтримку місцевої
адміністрації; |
3) комуністи; |
В) пропагували ідею єдності закарпатців з усім
українським народом, мали підтримку більшості населення; |
4) мадярони; |
Г) закликали до зміцнення зв’язків з радянською Україною
і в майбутньому –
до воз’єднання з нею; |
|
Д) вбачали в карпатоукраїнцях окремий народ, відмінний
від українців
та росіян, прагнули незалежності Закарпаття в майбутньому.
|
Комментарии
Отправить комментарий