Оберіть варіант та виконайте тестові завдання

 

 

 

Варіант І

 

Початковий рівень 0,5 бала

 

1.     Війська якої країни окупували територію Карпатської України в березні 1939 р.?

           А) Польщі

           Б) Угорщини

           В) Німеччини

           Г) Радянського Союзу

 

2. Затвердження нової Конституції УРСР відбулося у…

               А) 1934 р.;    

               Б) 1935 р.;             

               В) 1937 р.;               

               Г) 1938 р.

 

3. Кого з відомих політичних діячів було засуджено за участь у діяльності Спілки визволення України?

            А) Д.Багалія;    

            Б) М. Грушевського;   

            В) С. Єфремов;    

            Г) М. Яворського.

 

4. Осадництво – це …

     А) політико – ідеологічний контроль за українськими партіями, здійснюваний            чехословацькими партіями в 1920 – 1930-х рр.;

    Б) адміністративна уніфікація українських земель, здійснювана урядом Румунії в 1920 – першій половині 1930-х рр.;

    В) процес згортання української освіти, здійснений урядом Угорщини наприкінці 1930-х рр.;

    Г) політика планомірного заселення українських земель військовими та цивільними колоністами, здійснена урядом Польщі в 1920-х рр.

 

 

5. Хто очолював хлібозаготівельну комісію в Україні 1932 року?

               А) Л. Каганович;  

               Б) В. Молотов;      

               В) С. Косіор;    

               Г) Х. Раковський.

 

6. Який шкільний предмет у 1934 р. потрапив під суворий контроль партійних органів?

               А) література      

               Б) математика      

               В) історія СРСР     

               Г) фізика

Середній рівень 1 бал

 

7. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

    А) Ліквідація Української автокефальної православної церкви;

    Б) арешт українських кобзарів і лірників і розправа над ними;

    В) «Шахтинська справа»;

     Г) прийнятий закон про охорону соціалістичної власності, який сучасники

               назвали «законом про пять колосків».

 

8. Які з тверджень характеризують суспільно – політичне та релігійне життя радянської України в 1930-х рр.? (три варіанти відповіді)

      1) антирелігійна пропаганда та переслідування церковнослужителів;

     2) самостійність компартійних і радянських органів влади УРСР у розв’язанні  

         проблем економічного та політичного життя;

    3) кадрова стабільність, відсутність помітних змін у керівництві всіх рівнів;

    4) заборона на суміщення партійних та радянських посад;

    5) цілковитий контроль з боку компартійних і радянських органів за всіма

        сферами життя;

    6) чищення «старої ленінської гвардії», вищих військових кадрів і всіх  

         інакодумців.

 

9. Які терміни характеризують соціально – економічний та культурний розвиток радянської України у 1929 – 1938 рр. (Три варіанти відповіді)

                  1) Директивне планування;    

                  2) ревкоми; 

                  3) госпрозрахункові трести;

                  4) «розстріляне Відродження»;      

                  5) стаханівці;        

                  6) непмани.

 

Достатній рівень 2 бала

10. Установіть відповідність між подіями та пов’язаними з ними діячами   

1)С.Єфремов;                                      

А) «Пацифікація» українського населення; 

2) Ю. Пілсудський;              

    Б) проголошення незалежності Карпатської України;

3) Д. Донцов;                    

В) судовий процес над «Спілкою визволення України»;

4) А. Волошин;                   

Г) створення Організації українських націоналістів.    

5) Є. Коновалець

 

 

11. Установіть відповідність між датами та подіями.

1)1929 р.;                    

А) створення УВО;

2)1920 р.;                    

Б) проведення політики «пацифікації»;

  3) 1927 р.;                     

В) створення ОУН;

  4) 1930 р.;                     

  Г) створення Українського національно – демократичного        

5) 1925 р. 

                                                                         об’єднання.

 

 

 

Високий рівень 2 бала

 

12. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.

1) «Осадництво»;          

А) Заходи щодо адміністративної уніфікації українських 

2) «пацифікація»;       

земель, здійснювані урядом Румунії в 1920 – початку 1930 рр

3) «новий               

Б) репресивна акція проти українського населення Східної

порядок»;                          

Галичини, здійснена польською владою восени 1930 р.;

4) «радянізація      

В) політика насадження в західних областях України норм

  і суспільно – політичного, економічного та культурного 

   життя,  утверджених у СРСР;                     

 

Г) режим, установлений нацистами на окупованих

територіях у роки Другої світової війни, спрямований на

експлуатацію людських і  матеріальних ресурсів в

                                       інтересах Німеччини;             

 

Д) політика планомірного заселення українських земель

                                    військовими та цивільними колоністами, здійснювана

                                          урядом Польщі у 1920-х рр.

 

 


 

 

 

Варіант ІІ

 

Початковий рівень 0,5 бала

 

1.     Яка подія європейської історії прискорила процес надання автономії Закарпаттю?

      А) Підписання «пакту Молотова – Ріббентропа»

      Б) формування осі «Берлін – Рим – Токіо»

      В) аншлюс Австрії Німеччиною

      Г) укладення Мюнхенської угоди

 

2. Голодомор на Україні тривав протягом …

                      А) 1929 – 1930 рр.

                      Б) 1930 – 1931 рр.

                      В) 1931 – 1932 рр. 

                      Г) 1932 – 1933 рр.

 

3. Якого року відбувся перехід до форсованої індустріалізації?

                        А) 1928 р.;               

                        Б) 1929 р.;            

                        В) 1930 р.;              

                        Г) 1932 р

 

4. Гоніння та репресії проти діячів культури 1930-х рр. дістали назву …  

                       А) «справа 30»;                                                 

                       Б) «Великий терор митців»;         

                       В)  «знищення талантів»;                                 

                      Г) «розстріляне Відродження». 

 

5. Як називався процес докорінної перебудови аграрного сектору?

                      А) Модернізація;    

                      Б) колективізація;    

                     В) кооперація;      

                     Г) індустріалізація.

 

6. Яка ідеологія домінувала в програмі ОУН?

                А) «Український монархізм»

                Б) «інтегральний націоналізм»

                В) «традиційний консерватизм»

                Г) «національний лібералізм»

 

 

Середній рівень 1 бал

 

7. Розташуйте події в хронологічній послідовності.

  А) Переїзд вищих державних та партійних установ УСРР з Харкова до Києва;

  Б) схвалення нової Конституції УРСР на Х ІV Всеукраїнському зїзді рад;

  В) прийнятий закон про охорону соціалістичної власності, який сучасники  

       назвали «законом про пять колосків».

  Г) Ліквідація Української автокефальної православної церкви;

 

8. Оберіть характерні ознаки тоталітарного режиму в УРСР у 1930-х роках? (три варіанти відповіді)

     1) співіснування державного та приватного секторів економіки, підтримка  

          підприємницької діяльності громадян;

     2) політико -  ідеологічний контроль держави над усіма сферами життя;

    3) існування незалежних профспілок, неурядових громадських організацій;

    4) мілітаризація та бюрократизація економіки, використання примусової праці

    5) визнання абсолютної цінності людської особистості;                                           

    6) політичний плюралізм, активна діяльність партій;

     7) панування однопартійної системи, зрощування партійного та державного

         апаратів.

 

9. Що було характерним для культурного життя України в 1930-ті рр.? (три варіанти відповіді)

    1) проведення політики «українізації»;

    2) масове знищення культових споруд;                                                                

    3) початок русифікації української школи;

   4) запровадження обов’язкової середньої освіти;

   5) утворення творчих літературно – мистецьких обєднань та угрупувань;

   6) утвердження жорсткого ідеологічного контролю за діяльністю творчих спілок

 

Достатній рівень 2 бала

 

 10. Установіть відповідність між країною та подією суспільно – політичного життя, що відбулася на українських землях, які були в її складі у 1920 – 1930-х рр.

1)Королівство                                        

А) Створення Є. Коновальцем ОУН;

Румунія;                                       

Б) проголошення автономії Підкарпатської Русі;

2) Чехо – Словацька   

В) судовий процес над членами ОУН у справі вбивства

Республіка;                                               

міністра внутрішніх справ Б. Перацького;

3) Українська     СРР;                                                            

Г) судовий процес над представниками української 

4) Польська                 

інтелігенції в справі «Спілки визволення України»;

Республіка.

Д) утворення В. Залозецьким Української національної

 

Партії (УНП).

 

 

 

11. Спів віднесіть дати з подіями.

1) Жовтень 1920 р.;

А) Здобуття незалежності Карпатської України;

2) липень 1924 р.;

Б) виникнення Української військової організації;

3) лютий 1929 р.;                                                

В) запровадження двомовних шкіл;

4) березень   1939 р.                                              

Г) створення Організації українських націоналістів;

 

Д) убивство в Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця.

 

 

Високий 2 бала

 

12. Встановіть відповідність між назвами політичних таборів Підкарпатської Русі в міжвоєнний період і твердженнями, що їх стосуються.

1) Українофіли;                 

А) Мали за мету приєднання Закарпаття до Угорщини;

2) русофіли;       

Б) колишні москвофіли, мали підтримку місцевої адміністрації; 

3) комуністи;           

В) пропагували ідею єдності закарпатців з усім українським 

народом, мали підтримку більшості населення;   

4) мадярони;                              

Г) закликали до зміцнення зв’язків з радянською Україною і в    

  майбутньому – до воз’єднання з нею; 

 

Д) вбачали в карпатоукраїнцях окремий народ, відмінний від

   українців  та росіян, прагнули незалежності Закарпаття в майбутньому.

 

 

 

 






 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

4 кухар;пекар 04. 06. історія України тести

21 кух Історія Україна Контрольна робота 27. 03.

21 кух 30. 03.