Оберіть варіант та виконайте тестові завдання


I варіант

Початковий рівень (0,5 бала)

1. Відносно агресора проводилась політика

А) заспокоєння

Б) умиротворення

В) приборкування


2. Назвіть лідерів повстанців – «спартаківців» під час революції в Німеччині

А) К. Лібкнехт і Р. Люксембург

Б) Ф. Еберт і П. Гіндербург

В) К. Маркс і Ф. Енгельс

Г) А. Гітлер і А. Розенберг


3. Мандат Ліги Націй на управління Палестиною було надано


А) США;

Б) Великій Британії;

В) Франції;

Г) Італії


4. Визначте суть події, яка увійшла в історію під назвою «ніч довгих ножів»


А) закриття всіх опозиційних засобів масової інформації

Б) проголошення Гітлера фюрером Третього Рейху

В) великий єврейський погром по всій Німеччині

Г) ліквідація політичних конкурентів в особі Е. Рема і К. фон Шлейхера

5. Якого року в Польщі Ю. Пілсудський здійснив державний переворот


А) 1918 р.

Б) 1922 р.

В) 1923 р.

Г) 1926 р


6. Королівство сербів хорватів і словенців утворено:


А) 7 липня 1917 р.

Б) 1 грудня 1918 р.

В) 28 червня 1921р.

Г) 6 січня 1929 р.


Середній рівень (1 бал)

7. Розташуйте події у хронологічній послідовності


А) італо – ефіопська війна

Б) вихід Німеччини із Ліги Націй

В) аншлюс Австрії

Г) радянсько – німецький пакт

 

8. Розташуйте події у хронологічній послідовності

А) вторгнення Японії в Центральний Китай

Б) бої між Японії та СРСР біля озера Хасан

В) підписання угоди між Німеччиною та Італією («вісь Берлін – Рим»)

Г) захоплення Маньчжурії Японією

 

9. Укажіть причини перемоги «червоних» у Громадянській війні в Росії (виберіть три правильні відповіді)


  1. Сприйняття «білого руху» широкими масами як представників реакційних сил

  2. Широка матеріальна та моральна підтримка більшовиків із –за кордону

  3. Підтримка більшовиків широкими масами за рахунок виграшу ними «війни лозунгів»

  4. Підтримка більшовиків селянами, що забезпечило їх продовольством

  5. Відсутність координації між силами, які боролися проти більшовиків

  6. Підтримка більшовиків національними рухами «окраїн» імперії


Достатній рівень ( 2 бала)

10. Укажіть у таблиці країни Африки – колонії наведених держав – монополій.(виконувати з допомогою карти)

Велика Британія


Франція


Іспанія


Бельгія


Італія


Португалія



11. Заповніть таблицю, указавши у відповідних колонках порядкові номери


Поль

ща

Чехо

словач

чина

Угор

щина

Руму

нія

Болга

рія

КСХС

(Югославія)

Япо

нія

Китай

Індія

Туреч

чина












    1) «Залізногвардійці;                             2) Корфська декларація;

    3) «санація»;                                          4) Гоміндан;

    5) Судетська область;                           6) сатьяграха;

    7) Ю. Пілсудський;                              8) Т. Масарик;

    9) І. Антонеску;                                  10) М. Ганді;

    11) К. Ататюрк;                                   12) генерал Танака;

    13) король Александр;                          14) сербізація;

    15) кемалісти;                                     16) начальник держави;

    17) Мюнхенський зговір;                             18) Північній похід;

    19) Відовданська конституція;                 20) ІНК;

    21) цараністи;                                           22) «радянські райони»;

    23) «рисові бунти»;                                 24) Установчий сейм


Високий рівень ( 2 бала)


    12. На підставі історичних фактів запропонуйте свій варіант реформ 1923 – 1934 рр. в Турції. Доведіть переваги вашого варіанта


Реальні реформи

Власний варіант






IІ варіан

Початковий рівень (0,5 бала)


  1. У 1938 р. Німеччина приєднала до своєї території:

А) Чехословаччину

Б) Польщу

В) Австрію


  1. У 1931 р. Японія загарбала:

А) Південнний Китай

Б) Північно – Східний Китай

В) Корею


  1. Палестинська проблема є наслідком конфлікту:

А) арабів і турків

Б) турків та євреїв

В) євреїв та арабів


  1. Визначте суть події, яка увійшла в історію під назвою «кришталева ніч»


А) закриття всіх опозиційних засобів масової інформації

Б) проголошення Гітлера фюрером Третього Рейху

В) великий еврейський погром по всій Німеччині

Г) ліквідація політичних конкурентів в особі Е. Рема і К. фон Шлейхера


  1. Війна Італії з Ефіопією розпочалася …:

А) 1933 р.

Б) 1935 р.

В) 1937 р.

Г) 1939р.


6.У якій країні Східної Європи було встановлено режим «санації»

А) Чехо – Словаччина

Б) Болгарія

В) Польща

Г) Угорщина


Середній рівень ( 1 бал )


7. Розташуйте події у хронологічній послідовності.

А) приєднання Японії до Антикомінтернівського пакту

Б) британсько – німецька морська угода

В) прийняття Німеччиною закону про створення вермахту

Г) початок переговорів між В. Британією, СРСР та Францією у Москві


8. Розташуйте події у хронологічній послідовності

А) підписання Мюнхенської угоди головами урядів Німеччини, Італії, Великої Британії та Франції

Б) підписання Антикомінтернівського пакту між Німеччиною та Японією

В) аншлюс Австрії

Г) вступ німецьких військ у Рейнську зону



9. Укажіть положення, які характеризують Громадянську війну в Іспанії ( три правильні відповіді)


1) повстання республіканських сил проти монархістів

2) активне іноземне втручання у хід бойових дій

3) перемога фалангістів

4) проголошення радянської республіки в Іспанії

5) перемога республіканців

6) участь добровольців на боці сил республіки


Достатній рівень ( 2 бала )

10. Укажіть у таблиці країни Африки – колонії наведених держав – монополій. (виконувати з допомогою карти)


Велика Британія


Франція


Іспанія


Бельгія


Італія


Португалія



11. Заповніть таблицю, указавши у відповідних колонках порядкові номери

Поль

ща

Чехо

словач

чина

Руму

нія


КСХС

(Югославія)

Болга

рія

Угор

щина

Індія

Китай

Туреч

чина

Япо

нія












    1) «Залізногвардійці;                            2) Корфська декларація;

    3) «санація»;                                         4) Гоміндан;

    5) Судетська область;                          6) сатьяграха;

    7) Ю. Пілсудський;                              8) Т. Масарик;

    9)І. Антонеску;                                   10) М. Ганді;

    11) К. Ататюрк;                                  12) генерал Танака;

    13) король Александр;                      14) сербізація;

    15) кемалісти;                                    16) начальник держави;

    17) Мюнхенський зговір;                 18) Північній похід;

    19) Відовданська конституція;              20) ІНК;

    21) цараністи;                                           22) «радянські райони»;

    23) «рисові бунти»;                               24) Установчий сейм


Високий рівень ( 2 бала)


    12. На підставі історичних фактів запропонуйте свій варіант реформ 1923 – 1934 рр. в Турції. Доведіть переваги вашого варіанта


Реальні реформи

Власний варіант















Оберіть варіант та виконайте тестові завдання



I варіант

Початковий рівень (0,5 бала)

1. Відносно агресора проводилась політика

А) заспокоєння

Б) умиротворення

В) приборкування


2. Назвіть лідерів повстанців – «спартаківців» під час революції в Німеччині

А) К. Лібкнехт і Р. Люксембург

Б) Ф. Еберт і П. Гіндербург

В) К. Маркс і Ф. Енгельс

Г) А. Гітлер і А. Розенберг


3. Мандат Ліги Націй на управління Палестиною було надано


А) США;

Б) Великій Британії;

В) Франції;

Г) Італії


4. Визначте суть події, яка увійшла в історію під назвою «ніч довгих ножів»


А) закриття всіх опозиційних засобів масової інформації

Б) проголошення Гітлера фюрером Третього Рейху

В) великий єврейський погром по всій Німеччині

Г) ліквідація політичних конкурентів в особі Е. Рема і К. фон Шлейхера

5. Якого року в Польщі Ю. Пілсудський здійснив державний переворот


А) 1918 р.

Б) 1922 р.

В) 1923 р.

Г) 1926 р


6. Королівство сербів хорватів і словенців утворено:


А) 7 липня 1917 р.

Б) 1 грудня 1918 р.

В) 28 червня 1921р.

Г) 6 січня 1929 р.


Середній рівень (1 бал)


  1. Розташуйте події у хронологічній послідовності


А) італо – ефіопська війна

Б) вихід Німеччини із Ліги Націй

В) аншлюс Австрії

Г) радянсько – німецький пакт


  1. Розташуйте події у хронологічній послідовності

А) вторгнення Японії в Центральний Китай

Б) бої між Японії та СРСР біля озера Хасан

В) підписання угоди між Німеччиною та Італією («вісь Берлін – Рим»)

Г) захоплення Маньчжурії Японією


  1. Укажіть причини перемоги «червоних» у Громадянській війні в Росії (виберіть три правильні відповіді)


  1. Сприйняття «білого руху» широкими масами як представників реакційних сил

  2. Широка матеріальна та моральна підтримка більшовиків із –за кордону

  3. Підтримка більшовиків широкими масами за рахунок виграшу ними «війни лозунгів»

  4. Підтримка більшовиків селянами, що забезпечило їх продовольством

  5. Відсутність координації між силами, які боролися проти більшовиків

  6. Підтримка більшовиків національними рухами «окраїн» імперії


Достатній рівень ( 2 бала)

  1. Укажіть у таблиці країни Африки – колонії наведених держав – монополій.(виконувати з допомогою карти)


Велика Британія


Франція


Іспанія


Бельгія


Італія


Португалія



  1. Заповніть таблицю, указавши у відповідних колонках порядкові номери


Поль

ща

Чехо

словач

чина

Угор

щина

Руму

нія

Болга

рія

КСХС

(Югославія)

Япо

нія

Китай

Індія

Туреч

чина












    1) «Залізногвардійці; 2) Корфська декларація;

    3) «санація»; 4) Гоміндан;

    5) Судетська область; 6) сатьяграха;

    7) Ю. Пілсудський; 8) Т. Масарик;

    9) І. Антонеску; 10) М. Ганді;

    11) К. Ататюрк; 12) генерал Танака;

    13) король Александр; 14) сербізація;

    15) кемалісти; 16) начальник держави;

    17) Мюнхенський зговір; 18) Північній похід;

    19) Відовданська конституція; 20) ІНК;

    21) цараністи; 22) «радянські райони»;

    23) «рисові бунти»; 24) Установчий сейм


Високий рівень ( 2 бала)


    12. На підставі історичних фактів запропонуйте свій варіант реформ 1923 – 1934 рр. в Турції. Доведіть переваги вашого варіанта


Реальні реформи

Власний варіант








IІ варіан

Початковий рівень (0,5 бала)


  1. У 1938 р. Німеччина приєднала до своєї території:

А) Чехословаччину

Б) Польщу

В) Австрію


  1. У 1931 р. Японія загарбала:

А) Південнний Китай

Б) Північно – Східний Китай

В) Корею


  1. Палестинська проблема є наслідком конфлікту:

А) арабів і турків

Б) турків та євреїв

В) євреїв та арабів


  1. Визначте суть події, яка увійшла в історію під назвою «кришталева ніч»


А) закриття всіх опозиційних засобів масової інформації

Б) проголошення Гітлера фюрером Третього Рейху

В) великий еврейський погром по всій Німеччині

Г) ліквідація політичних конкурентів в особі Е. Рема і К. фон Шлейхера


  1. Війна Італії з Ефіопією розпочалася …:

А) 1933 р.

Б) 1935 р.

В) 1937 р.

Г) 1939р.


6.У якій країні Східної Європи було встановлено режим «санації»

А) Чехо – Словаччина

Б) Болгарія

В) Польща

Г) Угорщина


Середній рівень ( 1 бал )


7. Розташуйте події у хронологічній послідовності.

А) приєднання Японії до Антикомінтернівського пакту

Б) британсько – німецька морська угода

В) прийняття Німеччиною закону про створення вермахту

Г) початок переговорів між В. Британією, СРСР та Францією у Москві


8. Розташуйте події у хронологічній послідовності

А) підписання Мюнхенської угоди головами урядів Німеччини, Італії, Великої Британії та Франції

Б) підписання Антикомінтернівського пакту між Німеччиною та Японією

В) аншлюс Австрії

Г) вступ німецьких військ у Рейнську зону



9. Укажіть положення, які характеризують Громадянську війну в Іспанії ( три правильні відповіді)


1) повстання республіканських сил проти монархістів

2) активне іноземне втручання у хід бойових дій

3) перемога фалангістів

4) проголошення радянської республіки в Іспанії

5) перемога республіканців

6) участь добровольців на боці сил республіки


Достатній рівень ( 2 бала )

10. Укажіть у таблиці країни Африки – колонії наведених держав – монополій. (виконувати з допомогою карти)


Велика Британія


Франція


Іспанія


Бельгія


Італія


Португалія



11. Заповніть таблицю, указавши у відповідних колонках порядкові номери

Поль

ща

Чехо

словач

чина

Руму

нія


КСХС

(Югославія)

Болга

рія

Угор

щина

Індія

Китай

Туреч

чина

Япо

нія












    1) «Залізногвардійці; 2) Корфська декларація;

    3) «санація»; 4) Гоміндан;

    5) Судетська область; 6) сатьяграха;

    7) Ю. Пілсудський; 8) Т. Масарик;

    9)І. Антонеску; 10) М. Ганді;

    11) К. Ататюрк; 12) генерал Танака;

    13) король Александр; 14) сербізація;

    15) кемалісти; 16) начальник держави;

    17) Мюнхенський зговір; 18) Північній похід;

    19) Відовданська конституція; 20) ІНК;

    21) цараністи; 22) «радянські райони»;

    23) «рисові бунти»; 24) Установчий сейм


Високий рівень ( 2 бала)


    12. На підставі історичних фактів запропонуйте свій варіант реформ 1923 – 1934 рр. в Турції. Доведіть переваги вашого варіанта


Реальні реформи

Власний варіант




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

4 кухар;пекар 04. 06. історія України тести

21 кух 30. 03.

21 кух Історія Україна Контрольна робота 27. 03.